Nyskapad design och höst!

Har precis ändrat designen på bloggen, dock lite osäker om jag ska fortsätta använda den eller om jag ska ta tillbaka den gamla. Vad tycker ni?
Min vision vore att skaffa en photoshoppad banner längst upp, men tills jag fått någon att göra en åt mig får min egenskapade motsvarighet duga.
Hösten är ju förresten här, sommaren är över för länge sedan och nu är det varma soppors årstid.
Det allra bästa tycker jag är att mysa ner inomhus med en varm rotfruktssoppa samtidigt som det regnar utanför mitt fönster.
Dessutom är ju rotfrukterna extra billiga så här på hösten, vilket är kanon för fattiga studenter och sparande livsnjutare.

Rotfruktssoppa med klimp
morötter
kålrot
potatis
rotselleri
t.ex. på rotfrukter
mjöl
vatten
salt
Gör så här:
Skala och skiva grönsakerna, koka i lättsaltat vatten tills de är klara (ca 20-25 min).
Sätt även när klimp när det är 10 minuter kvar.
Gör så här med klimpen:
Blanda mjöl, ganska mycket salt och vatten tills det blir en lättlöslig massa, sätt ner i pannan.

Kommentarer
Postat av: Adde

Mums, klimp! Förstår inte varför det bara är i Norrland man äter det (iaf vad jag vet).

2008-09-21 @ 14:44:12
URL: http://146milvegan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0