Nyhet från AlproSoya: Tofu

Haha, är det äntligen så att Vegfood är först ut med en underbar Vegonyhet? Eller visste ni redan om att det eminenta företaget Alprosoya har börjat sälja Tofu? Det är hursomhelst så att de har gjort det och den finns i två smaker. naturell och örter. Den är ekologisk och kostar kring 20-25:-. Jag upptäckte den när min lilla konsumbutik tog hem den efter vissa påryckningar av den här bloggens ägare. Hade dock inte förväntat mig just den här varianten, utan Kung Markattas. Det här var då en rolig överaskning. Nu måste jag prova den här också, och det ska göras när Syster Yster kommer hem imorgon. Tofugratäng står på menyn. Har sedan bara en tanke i skallen, vars ska jag få tag på Örter-smaken?


P.s. Någon som varit på Peace and Love-festivalen och kan berätta hur det vegetariska utbudet ser ut? Jag har nämligen bokat både festivalbiljett och tåg idag. D.s.

Kommentarer
Postat av: suse

de hade falafel på campingen förra året, men den var slut sista dagen när jag skulle lyxa till det! annars vet jag inte om det är sådär överdrivet mycket att hurra för som är veganskt, kan finnas en del vegetariskt dock. jag brukar mest handla i mataffären, typ konserver (konservöppnade is the shit att ha med) och frukt & grönt och sånt spännande. jag vågar inte lova hur det ser ut iår dock, det brukar ju bli bättre med åren (:

2009-06-08 @ 20:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0