En två veckor lång bloggpaus!

Imorgon bär det som sagt av till Estocolmo. Har haft lite ont i halsen de senaste dagarna, men det börjar ta sig sa räven samtidigt som han skördade jordgubbarna. Ska först till Stockholm i ett par dagar och sedan vidare mot Göteborg för Rku-läger. Därför blir det från och med ikväll en två veckor lång bloggpaus, men vi kan se fram emot nya fräscha bilder från min resa när jag återkommer. Ska förutom mina restaurangbesök även försöka ta mig till Goodstore och handla lite godsaker.

Här är till exempel den handlingslista jag fått av min syster:

Sojayoghurt - Banan 500g (Eko) 29.00kr

Pålägg - Rostbiffsmak 100g 25.00kr

Fiskpinnar 275g (Eko) 35.00kr

Choklad - Vit 100g (Eko FT) 29.00kr

Påläggskorv - Kalkonsmak 100g 25.00kr

Biff - Bonanza 210g (Eko) 35.00kr

Hårdost - Edamer smältbar 190g 29.00kr

Vad tror ni? Har jag missat något.
Ha en fortsatt riktigt bra sommar och glöm inte att njuta av den härliga sommarvärmen tillsammans med lite Tofuline-glass.

Bis bald, Isabelle!

Här en bild på den veganska jordgubbstårta som min syster gjorde när Mamma fyllde år. Recept kommer senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0