En röd månad och en ekologisk filt!

Som ni kanske ser har bloggen fått vissa estetiska förändringar den senaste tiden. Bland annat är bannern längst upp utbytt mot en mer julig sådan, även en blogg måste väl få julpynta. Tanken bakom "satsningen" är att under denna månad låta den gröna julmaten få fullfokus och förhoppningsvis ge er lite inspiration. "Det är under julen när kadavret slukas som mest, veganerna måste vara starka mot kritikerna!" - Ett gammalt Gustaf ordspråk.

Fick förresten ett mail av Kung Markatta idag, jag vann med mitt recept på en pestosmörgås en ekologisk filt.
Gå gärna in på deras fina hemsida och kolla in den mångfald som detta veggovänliga företag bjuder på.
http://kungmarkatta.se


Så här ser troligtvis filten ut! (Bilden lånad från KMs hemsida!"

Kommentarer
Postat av: Syster

Vad snygg blogg har blivit lillebror :D

2008-11-29 @ 02:56:18
Postat av: Nina

Grattis!

Hoppas allt är bra med dej! Jag har fullt upp med julbord och grejer, just nu har jag veganmars och fudge som ska fixas klar! mumsigt värre!

2008-12-06 @ 01:02:50
URL: http://vegania.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0