Lyxig fullkornssmörgås!

Det bästa med att göra smörgåstårta förutom att det är så gott, att kunna slänga ihop lyxiga smörgåsar av det som blivit över när tårtan är färdigdekorerad. Den här macka på bilden åt jag på midsommaraftonsmorgon tillsammans med ett glas färskpressad juice. Ibland är det skönt att bara njuta.

Trots att det inte behövs något speciellt recept till den här "rätten" lägger jag upp en enkel beskrivning ändå:

Lyxig fullkornssmörgås
Fullkornssmörgås
Avakado
Gurka
Tomat
Tångcaviar
Dill
Babyspenat

Gör så här:
Sätt ingredienserna på smörgåsen. Ät och njut!


Kommentarer
Postat av: Helskipjexi

Tjenare, skulle bara vilja säga att jag tycker att du har en riktigt bra blogg. Fortsätt, så läser jag gärna.

2008-06-25 @ 17:15:34
URL: http://www.stoppafralagen.nu
Postat av: Gustaf

Tackar ödmjukast för de orden. Ska göra mitt bästa för att hålla en så bra nivå som möjligt!:)



//Gustaf

2008-06-25 @ 19:29:18
URL: http://vegfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0