Frånvarande, men inte upphörd.

Tycker egentligen inte om bloggare som ursäktar sin frånvaro i sina bloggar. Som att just dem är så viktiga att man inte kan klara sig en sekund utan deras tankar. Men jag har hur man än framställer det varit borta i snart en månad, men jag lever och är inte förevigt borta. Har varit i Stockholm på tre veckor lång praktik på den vegetariska restaurangen Hermans lilla gröna. Har varit tre veckor fyllda av härlig vegetarisk mat och kunskap som jag nu ska försöka överföra till bloggen. Så med nya friska tag ska jag nu sätta fart på en annan ganska stillastående blogg.

Enjoy Cuba-Cola!

Kommentarer
Postat av: Veganbidraget

Hallåj där!

Välkommen tillbaks till den virtuella världen! Blir spännande att se vad du inspirerats av på Hermans. Kika också gärna in hos oss på http://veganbidraget.blogspot.com. Och javisst Cuba-Cola äger... och Ubuntu fair trade-cola

Bästa hälsningar,

Veganbidraget

2008-10-27 @ 18:29:16
URL: http://veganbidraget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0