Tips: Sojaprodukter i mångfald!


I en tid då produktplaceringar i bloggarna är snarare en regel än ett undantag, är det kanske konstigt att göra reklam för någonting som jag inte har någon kontakt med. Med ett paket med sojaprodukter tycker jag är för bra för att hålla er ovetande. Det är en kartong från företaget Bonaviva som innehåller:

4 x 200g Färs (ger 800g färdig vara)
4 x 100g Strimlor (ger 400g färdig vara)
4 x 150g Grytbitar (ger 600g färdig vara)
4 x 100g Medaljonger (ger 400g färdig vara)
4 x 100g Schnitzlar (ger 400g färdig vara)


Alltså fyra paket torkade varianter av varje sort. Priset är 550:- och då ingår frakt.
Tycker det är ett prisvärt alternativ till veganer som inte kan äta Quorn.
Min förra kartong räckte i en hel vinter och passar vi som inte bor i någon av storstäderna, perfekt!
Länk: http://www.bonaviva.se/order.asp

Paketet innehåller allt på bilden gånger fyra!


Kommentarer
Postat av: ...

Uppdatera mera :)

2008-08-26 @ 13:12:10
Postat av: Anonym

jag har aldrig testat bonaviva, såg dock att de säljs på gröna boden i göteborg. hur är dom? tyckte att schnitzlarna såg lite lustiga ut, hur gör du när du tillagar dom?

2008-08-31 @ 08:25:18
Postat av: Gustaf

Anonym:

- Jag använde schnitzlarna senast igår.

För kokar jag dem i 15 min tillsammans med en buljongtärning. Sedan tar jag bort vattnet och pressar bort överflödig vätska. Sätter de i en påse med marinad och sedan brukar jag antingen steka eller grilla dem.

2008-08-31 @ 12:16:54
URL: http://vegfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0