Test av produkt: Broccoli-järpar Green n´ Lean!

Försöker så ofta det går även prova lite halvfabrikat på den veganska marknaden, dels för att de produkterna ska kunna finnas kvar även i fortsättning och att det är kul. Den senaste produkten jag testat var Green n´ Leans Broccoli-järpar som är helt vegetabiliska.

Broccoli-järpar
Pris: 29.50:- på Ica
Smak: 3 av 5
Utseende: 4 av 5
Prisnivå: 3 av 5
Matigt: 3 av 5

Betyg:  3 av 5!
Kommentar: Med en tydlig smak av broccoli och oliv skapar järparna en behaglig resa bland smaklökarna. Denna produkt är till skillnad mot Hälsans kök och Quornprodukter helt veganskt vilket givetvis är positivt. Priset känns överkomligt och dessa järpar är perfekta att steka när man är stressad.

Broccoli-järpar med tomatsås
1 pkt järpar
bandspagetti
tomatsås
blekselleri
lök
chili
salt & peppar

Gör så här:
Fräs järparna tillsammans med resterande ingredienser. Glöm inte att hacka löken och skiva bleksellerin. Koka bandspagetti och ät.
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej, jag bara undrar. Jag har nämligen letat efter dessa broccoli-järpar som en galning men dock utan framgång. Det jag undrar är om dom finns i samma frysdisk som det andra vegetariska eller om dom finns i någon annan frysdisk? Du kan svara mig på min e-mail: Andersson'understreck'[email protected]

2009-01-06 @ 19:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0