Gissa min midsommarmat!

Kom precis hem efter en nästan en timme lång handling på Coop inklusive resa, inte bara jag som var ute i sista minuten.
Handlade detta:
*Tångcaviar
*Tartex
*Formfranska
*Soyagrädde
*Citron
*Gurka
*Dill
*Saltgurka
*Champinjoner
*Babyspenat
*Ruccolasallad
*Tomater
*Avakado

Vad tror ni jag  vegetarian med en syster som är vegan ska tillaga av detta?

Förresten såg jag att handlarna passar på att ta betalt så här dagen före midsommar:
45:- litern såg jag minsann att de skulle ha för jordgubbarna. Trots det hutlösa priset slogs folk som galningar för att få de sista kartongerna jordgubbar.


Kommentarer
Postat av: Björn

SMÖRGÅSTÅRTA!!! OMG himmel så gott!

2008-06-20 @ 12:53:07
URL: http://vegankrubb.se
Postat av: Gustaf

Björn:

Har precis gjort klart maten av ingredienserna, om du har rätt får vi se när jag lägger upp bild och recept imorgon!;]



//Vegfood Gustaf

2008-06-20 @ 13:14:48
URL: http://vegfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0