Påskbuffé i solskenet

Äntligen är påsken här, och då menar jag verkligen äntligen. Har längtat efter den här högtiden, inte för att jag är någon bibeljöns, utan för att våren är här. Det är äntligen dags att ta fram grillen och njuta av cajunfood i vegetarisk tappning.
Under långfredagen, min första lediga dag på år och dag, ska jag bjuda min lilla mormor på påskbuffé.
Har valt ingredienser som drar åt den klassiska påsbuffén, så här ska den se ut:

Vegansk Potatissallad med salladslök
Fyllda Crépes
Sojabullar
Snittar med tångcaviar och rödlök
Senapsaubergine
Veggie-Janssons frestelse
Tabouleh sallad
Färskt bröd

Hoppas det bli bra, recept och bilder kommer senare.
Ha en riktigt bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0