Pizzatime i finanskrisen

Har varit hemma i snart en vecka, men vilar mest ut mig och slänger på sin höjd ihop några saftiga morotsbiffar när hungern tar ut sin rätt. Dock blev jag idag sugen på hemmagjord pizza och äkta finanskrismanér använde jag vad kylen och skafferiet hade att erbjuda. Recept får ni hitta själv, kommer inte ens ihåg vilket degrecept jag använde mig av, alla är ju veganska trots allt. Mumsigt och gott blev det. Håll ut så ska jag alldelles snart publicera mumsiga recept på CupCakes, Lasagne med vegansk osttäcke, och mycket mer. Bjuder på en bild på min lilla gröna skapelse.

P.s. Har nu testat alla vegetariska restauranger i Göteborg + några till. Kommer en recension inom kort. D.s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0